.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مشاور امور بانوان وزير صنعت، معدن و تجارت خواستار شد :
سطح مطالبه گري و حضور بانوان كارآفرين مازندران بايد ارتقاء يابد
سطح مطالبه گري و حضور بانوان كارآفرين مازندران بايد ارتقاء يابد

شمال نیوز: مشاور امور بانوان وزير صنعت، معدن و تجارت با اشاره به پيشينه طولاني حضور زنان در عرصه كار و كارآفريني گفت: زنان كارآفرين مازندران با پيشينه تاريخي قوي تري نسبت به زنان ساير استانها نقش آفريني مي كنند.

 

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي مازندران، فاطمه السادات حسيني در نشست با بانوان كارآفرين و صنعتگر استان افزود: شيرزنان عرصه صنعت و اقتصاد، با توجه به نقش مهمي كه در اداره خانواده دارند، از رسالت سنگين تري برخوردار مي باشند.

 

وي با تأکید بر لزوم رفع چالشها و مشکلات بانوان کارآفرین تصریح کرد: سند راهبردي زنان شاغل را در وزارت صمت تدوين كرديم و در اين راستا، زنان كارآفرين از مخاطبين اصلي اين سند هستند.

 

حسيني با بیان اینکه سطح مطالبه گري و حضور بانوان كارآفرين مازندران بايد ارتقاء يابد اذعان داشت: اين حضور و مطالبه گري موجب مي شود تا زنان توانمند، فعال و پویا، در توسعه صنعت و توليد استان بيشتر سهیم گردند.

 

مشاور امور بانوان وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به برگزاري نمايشگاه بين المللي اكسپو در دبي خاطرنشان كرد: بانوان كارآفرين و بازرگان مي توانند از فرصت حضور در اين نمايشگاه بعنوان سفيران نظام جمهوري اسلامي استفاده نمايند تا مبلغان خوبي براي نقش مؤثر و حضور قدرتمند زنان در صحنه هاي اقتصادي جهان باشند.

 

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران نيز در حاشيه اين نشست، با بيان اينكه معرفی بانوان کارآفرین به جامعه، موجب افزایش انگیزه فعالیت آنان مي شود گفت: زنان کارآفرین استان، عليرغم حضور مؤثر در عرصه های اقتصادي، کمتر به جامعه معرفی شده اند.

 

اميني افزود: با توجه به ضرورت برنامه ریزی برای حضور فعال تر بانوان استان مازندران در بخش صنعت، لازم است از ظرفیتها و تجارب اين بانوان بصورت جدی استفاده شود.

 

وي با اشاره به نياز بانوان کارآفرین و دانش آموخته مازندران به مشاوره كسب و كار اظهار داشت: با انجام مشاوره، شرايط مناسب جهت موفقیت بانوان براي ورود به عرصه كارآفريني فراهم خواهد شد.

 

لازم به توضيح است، مشاور امور بانوان وزير صنعت، معدن و تجارت و هيئت همراه با حضور در شهرك صنعتي شهيد مصطفي خميني ساري، از شركت صنايع غذايي افق تابان كاسپين توليدكننده انواع چيپس ميوه جات، سبزيجات و صيفي جات بازديد كردند.

 

گفتني است، شركت صنايع غذايي افق تابان كاسپين با برند امي بعنوان واحد توليدي صادرات گرا، با همت و تلاش يكي از بانوان كارآفرين مازندران، در زميني به مساحت 3000 مترمربع، با حجم سرمايه گذاري 100 ميليارد ريال و اشتغال تعداد 15 نفر با قابليت افزايش تا 50 نفر بصورت مستقيم و 800 نفر بصورت غيرمستقيم، در حال فعاليت مي باشد كه محصولات آن بصورت ارگانيك توليد و صادر مي شوند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.